Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2010 14:29 - Данчо Караджов: Докато Господ ме търпи на сцената, там ще бъда
Автор: rrang Категория: Новини   
Прочетен: 718 Коментари: 0 Гласове:
0



София /КРОСС/ Да съм жив, да съм здрав, за да мога да вървя напред както по отношение на личния ми живот, така и на работата, която прекалено много обичам. Това си пожела на именния ден фронтменът на група „Сигнал" Данчо Караджов пред Информационна агенция КРОСС.

Данчо е кръстен на дядо си по бащина линия, но не смята, че силният дух, който има е по наследство. „По-скоро лична енергия, лични качества, шанс, съдба и всичко свързано с желанието човек да постигне мечтите си, но в никакъв случай не е амбиция", казва той и допълва: Докато Господ ме търпи на сцената, там ще бъда и всичките ми планове ще са свързани с музика. Днес обаче плановете му са преди всичко за празнуване. „Чакам гости, който позвъни или почука, вратата ще бъде отворена за всеки".

„Може би" е рефренът, който в най-голяма степен би подхождал на ситуацията днес в страната ни, смята той, но не крие, че е далеч от социално-икономическата и политическа обстановка в страната и това не е тема, която го вълнува.

 

/РА/



Тагове:   Данчо,   Господ,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rrang
Категория: Новини
Прочетен: 14162
Постинги: 2
Коментари: 1
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930